Team List NRL 2017 Round 21 - Warriors vs Sharks TEAM LIST

Game Information



01 Jan 1970 12:00PM

# Player Player #

Status
Not open for further replies.
mrblonde

mrblonde

Is SK letting things slide beause it's obvious Kata's got other shit on his mind?

Okay, first game back he scores two tries but that was the anomaly?
 
  • Like
Reactions: 1 user
Mr Bob

Mr Bob

Contributor
What the hell is kata still doing there?

This is ridiculous.

Copy and paste.

Is that the only process SK knows?

I mean seriously.

Wtf?
 
  • Like
Reactions: 1 users
Mr Bob

Mr Bob

Contributor
Fuck it.

I could "coach" this team.

Just copy and paste.

I also know how to print screen. Probably makes me overqualified then.
 
  • Haha
Reactions: 4 users

Tylz

What the hell is kata still doing there?

This is ridiculous.

Copy and paste.

Is that the only process SK knows?

I mean seriously.

Wtf?
It's crazy mate.

The edges have looked there best when Kata isn't on them.
 
  • Like
Reactions: 2 users
Raw Power

Raw Power

It's crazy mate.

The edges have looked there best when Kata isn't on them.

Totally agree... Go Figure,

How bad would you feel being one of the players that bust their balls each week to have the coach put up with mediocrity with others week after week... Far Fricking Out!
 
  • Like
Reactions: 2 users
Off The Bench

Off The Bench

I'm UOTE="AlexM, post: 671656, member: 5210"]James bell is named, interesting[/QUOTE]
Im guessing back up hooker
 
  • Like
Reactions: 1 user
Lord_m_80

Lord_m_80

After just listenning to SK on radio sport and his continued selection of KATA confirms my belief that we will never make the top four with him in charge..dumb and dumber...

Yeah his Tuesday afternoon Radio Sport slots are always good for a laugh and I've found them to double quite nicely as a great way to lower expectations before upcoming games..

Interesting insight into the inner 'workings' of SK's mind in that he was essentially gloating about how he hadn't changed the team all year despite the external pressure and that this could be why we saw such a 'great effort' in Townsville o_Oo_Oo_O

To be fair he did attempt to justify this stance by explaining that he didn't think any of the issues that he had identified within the team would be ironed out by cycling through players - not sure about how that works out for fringe players/reserve graders - guess the only way into/out of first grade is through injury...
 
  • Like
Reactions: 1 user
koolkat

koolkat

Kata, yay.slow and stupid.allwood, cnk.quick and smart.huston we have a problem
 
  • Like
Reactions: 2 users
FAN

FAN

Looks like SK doesn't like being a head coach after all!!!!

Come on Watson, open up your chequebook and get us a decent coach!!!!

Tell ya what, if the DOGS get their way, a certain DH will be available. Only thing is, they sit lower on the table than we do....:facepalm: Just jumped on the doggies forum, man they can't wait to get rid of him lol !!

If he was to coach here, would that mean a certain KF would also stay on and do a back flip??

Anyway same team named, move along, nothing to see here. :banghead:
 
Last edited:
  • Like
Reactions: 1 users
bruce

bruce

Contributor
Tell ya what, if the DOGS get their way, a certain DH will be available. Only thing is, they sit lower on the table than we do....:facepalm: Just jumped on the doggies forum, man they can't wait to get rid of him lol !!
if I was a Dogs fan I would be frothing at the mouth. All that money spent on a coach and finishing below the Warriors FFS.

So do Souths. Maguire was touted as a coach by some here as well if I recall.

If I were a Souths or Dogs fan I would be looking right at the very top of the chain for answers.

this could be why we saw such a 'great effort' in Townsville
If we played all season like we did at Townsville we would be in the top eight no problem. Bloody big word IF.
 
  • Like
  • Haha
Reactions: 5 users
Inruin

Inruin

Contributor
Totally agree... Go Figure,

How bad would you feel being one of the players that bust their balls each week to have the coach put up with mediocrity with others week after week... Far Fricking Out!
i thought Manu had left for Salford?
 

warriors4eva

wow thats a shit bench !!

Glad Satae is getting a run but CNK should be starting and Kata in ISP

Hingano, Lisone and Sao dont strike fear into anyside !
 
  • Like
Reactions: 1 user

warriors4eva

Friday night games are a lot easier to swallow when its a home one for myself. Just get hammered and head into to town. Great night out. The games merely the entree...

yeah exactly, a few of us are coming up from the Tron for the game

is there a strippys near by mt smart ! hahaha
 
  • Haha
Reactions: 1 users
hoolioh

hoolioh

Like the Dragons game? :p
I was at that game. Fusitua an CNK edge got destroyed mind you so did the whole pack. Ashford is the only one who has any brains when it comes to centre but he don't have the raw power of the others. Think Katas missing the Hoffs defence organising
 
  • Like
Reactions: 3 users
Status
Not open for further replies.

Similar threads

mt.wellington
Replies
68
Views
5K
Gizzyfan
Gizzyfan
mt.wellington
Replies
80
Views
6K
mt.wellington
mt.wellington
mt.wellington
Replies
300
Views
15K
bruce
bruce
mt.wellington
Replies
68
Views
7K
kos
mt.wellington
Replies
103
Views
8K
brightman
brightman